- +31 20 2101733
- info@straatagressie.nl
- Ma - Vri: 9:00 - 17:00
- ISO NEN 17024
Straatagressie.nl behandelt uw eventuele klacht uiteraard volledig vertrouwelijk. Wij staan voor kwaliteit en streven voortdurend naar het voorkomen van klachten. Uw klacht zal gebruikt worden om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
Wij behandelen eventuele klachten als volgt.
Onze trainers proberen zo veel mogelijk direct oplossingen te vinden. Klachten en/of opmerkingen worden zo veel als mogelijk is direct en persoonlijk verwerkt. Mocht dit niet naar wens verlopen, of neemt u liever contact op, dan kunt u uw klacht indienen bij Straatagressie.nl.
U kunt de klacht indienen via e-mail via shey@straatagressie.nl. Wij nemen alleen klachten in behandeling die de volgende zaken bevat:
− de naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer van de afzender;Na ontvangst van de klacht deelt Straatagressie.nl binnen 5 werkdagen schriftelijk mee dat zij een klacht heeft ontvangen en deze zal onderzoeken.
Alle klachten worden behandeld door Shey Aamer, directeur van Straatagressie.nl.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht volgt hoor en wederhoor.
Binnen 14 dagen na hoor en wederhoor neemt Straatagressie.nl een besluit en deelt dit mede aan diegene die de klacht heeft ingediend.
Als de indiener van de klacht het besluit accepteert wordt een actieplan opgesteld om de betreffende klacht structureel op te lossen.
De indiener van de klacht wordt op de hoogte gehouden van de status van de klacht.
Indien de klacht niet naar tevreden wordt opgelost, zullen wij alsnog tot een oplossing proberen te komen onder begeleiding van een mediator van een onafhankelijke derde partij.
Als de klacht is afgerond, is tevens de klachtenprocedure afgerond.