AgressieBalans

Emotie komt van rechts

Je hebt klantgerichtheid hoog in het vaandel, maar soms weten bezoekers, klanten of cliënten je tot het uiterste te drijven. Hoe lang blijf je professioneel en slik je hun gedrag? Wanneer mag je reageren? Mag je überhaupt reageren? In onze AgressieBalans training delen we de fijne kneepjes van begrenzen zonder de relatie te verliezen. We duiken dieper in jouw persoonlijke grens en de grens van de organisatie, zodat de team in balans blijft.

Plek voor: 10 tot 12 deelnemers.
Periode: kan één tot drie dagen duren.
Prijs: is nader overeen te komen.
Datum: in overleg, kan zsm indien gewenst.

Trainingsvorm:

  • De training wordt ‘incompany’ gegeven. Indien gewenst, kan het online worden gegeven.
  • Tijdens de rollenspellen zijn een trainer én een
    trainingsacteur aanwezig.

Certificaten en PE-punten:

  • Examen voor NEN 17024 certificaat.
  • Deze training is geaccrediteerd voor PE-punten voor: V&VN, ABC 1(Huisartsen), Registerplein (alle doelgroepen) en SKJ.

De resultaten van deze training worden zichtbaar omdat elke deelnemer na afloop:

  • de agressiesoorten in een vroeg stadium herkent.
  • de agressiesoorten kan begrenzen met behoud van relatie.
  • de regie kan nemen in een gesprek waar sprake is van agressie.
  • snel kan anticiperen op een agressieve situatie waardoor escalatie zoveel mogelijk wordt voorkomen.
  • professioneel kan handelen tijdens een escalerende situatie en zijn collega’s volgens protocol begeleidt.

Wil je meer weten over onze oplossingen?

Neem contact op voor een afspraak of vrijblijvend advies