Verbale agressie

Emotie komt van rechts

Ondanks dat je klantgericht bent op de werkvloer, ervaar je weleens agressie van de bezoekers/klanten/cliënten. Vaak ga je door met service verlenen ondanks de irritatie die bij jou toeneemt. Agressie accepteren op de werkvloer zonder dat gedrag te begrenzen, kan ertoe leiden dat je overspannen raakt of sterker nog, dat je terechtkomt in een burn-out. Hoe kun je met behoud van relatie de ander begrenzen?

Tijdens deze training geven we handvaten hoe om te gaan met verbale agressie van jongeren.

Plek voor: 10 tot 12 deelnemers.
Periode: kan één tot drie dagen duren.
Prijs: is nader overeen te komen.
Datum: in overleg, kan zsm indien gewenst.

Trainingsvorm:

  • De training wordt ‘incompany’ gegeven. Indien gewenst, kan het online worden gegeven.
  • Tijdens de rollenspellen zijn een trainer én een
    trainingsacteur aanwezig.

Certificaten en PE-punten:

  • Examen voor NEN 17024 certificaat.
  • Deze training is geaccrediteerd voor PE-punten voor: V&VN, ABC 1(Huisartsen), Registerplein (alle doelgroepen) en SKJ.

De resultaten van deze training worden zichtbaar omdat elke deelnemer na afloop:

  • de agressiesoorten in een vroeg stadium herkent.
  • de agressiesoorten kan begrenzen met behoud van relatie.
  • de regie kan nemen in een gesprek waar sprake is van agressie.
  • snel kan anticiperen op een agressieve situatie waardoor escalatie zoveel mogelijk wordt voorkomen.
  • professioneel kan handelen tijdens een escalerende situatie en zijn collega’s volgens protocol begeleidt.

Wil je meer weten over onze oplossingen?

Neem contact op voor een afspraak of vrijblijvend advies